minus en tjatmoster

Varför gör inte folk som de säger att de ska? varför gör de inte som det är bestämt? Varför gör de inte saker i tid? och varför gör de inte saker ordentligt?

Resultatet i min lilla värld blir att jag får jaga dem för att jag ska kunna göra det jag ska göra. Besvärligt. Och det gör mig dessutom till en tjatmoster som jag inte alls har för avsikt att vara. Men vad gör man när man inte får några svar.

Resultatet kan också bli att eftersom folk ändrar sig så får man ändra sina planer. Sambon skulle först iväg på övning ikväll, sedan skulle de åka kl 13 och sedan ringer han mig när halva förmiddagen har gått och meddelar att han ska åka typ nu! Detta innebär alltså att jag får en massa minustid på min flex för jag måste hem till vovven innan min ärenderunda på stan.

Hur man än vrider och vänder på det här resultatet så är det i alla fall jag som råkar illa ut.

Jag måste vända denna trend!

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback