skönt trött

Idag masade jag mig iväg till gymmet. Mycket trött och omotiverad. Fast det verkar vara ganska bra för mig. Det går bättre att träna då. Eller ja.. det känns bättre i alla fall. Dels att man faktiskt gick dit och dels att man kanske tar i lite extra för att överbevisa sig själv. Nästa pass blir nog på fredag om inget oförutsett händer. Dock finns det risk för att jag liksom idag får träna själv. Sambon har fått någon läskig halsbakterie som inte vill försvinna så han vågar inte träna. Det är småtrist att traska själv. Men det gör mig ju mera nöjd att jag faktiskt går.

Jag kände mig dock lite smått förföljd bland gymmaskinerna. Det var säkert inte med avsikt utan den stackars förskrämda utländska killen hade säkert ett liknande upplägg på sitt träningspass och stod och väntade på mig efter var och varannan maskin. Eller så finns det en mycket minimal risk att det faktiskt var mig han förföljde.. hm.. nä.. dream on egot.. det händer nog inte :)

Har även varit hurtig och vart ute med vovven ett par vändor. Nu är jag skönt trött och skall straxt få te av min snälla sambo och krypa ner med NCIS

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback