svammel

Det blev ingen tidig hemgång. Solen försvann och då kunde jag ju lika gärna jobba lite till.

Efter 2 hundpromenader och ett långt krävande värdpass så är jag helt slut. Jag hade ju helt glömt att det skulle komma en ny värd idag. Som tur var kom även hon som var ny förra veckan. Så hon fick testa skarpt läge medan jag introducerade den andra. Det gick på det hela taget bra. Jag var dock på mitt osocialaste humör så det blev mycket svammel från min sida. Som vanligt var det också några som var sena ur gymmet så jag var inte därifrån förrns säkert kvart i tio.

Så nu är det lite sent. Men idag är det inte NCIS så jag ska bara ta och krypa ner nu och sussa sött. Några små ska bara kvar men det fixar sig.

Imorgon blir det ytterligare en lång dag.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback