zone out

Jag har inte kännt mig fokuserad på länge nu. Det känns som att jag har zoneat ut och tagit semester en hel vecka i förväg. En dag till på jobbet imorgon och sen blir det påskledigt. Om vi nu kommer iväg. Sambon hotar med feber och säger att han är sjuk. Jag hotar tillbaka med värktabletter, varm nyponsoppa och te. Förhoppningsvis är han piggare imorgon. Om inte får vi väl åka lite långsammare på torsdag förmiddag. Bättre än att stressa ner imorgon kväll.

Tog mig inte iväg och tränade som planerat idag. Hade huvudvärk när jag gick från jobbet. Promenerade hunden istället och tog hand om lägenheten lite samt höll på att somna i soffan ganska tidigt. Nu är jag tvärtrött , ska snart gå och sova men först måste jag ge mig ut i snöovädret med vovven en sista runda. Inte direkt lust men vad gör man när man redan har bäddat ner sambon.

 zone out delux
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback