det luktar blöt hund

och det är inte så konstigt för han ligger här bredvid i sin korg och försöker torka sig på sin filt. Tydligen gjorde matte ett dåligt jobb med handduken.

Matte är för övrigt mycket trött och sliten och skall idag ha en riktigt slö fredagkväll med lite extra gott. Tyvärr måste jag ju ut minst en tur till i regnet för att införskaffa det där extra gottet och sen en kvällsrunda. Frisk luft är dock en mycket bra idé kände jag efter den senaste turen. Allt kändes så mycket bättre när jag kom in :)

Sambon leker grönklädd terrorist igen så vi är alldeles ensamma och övergivna i helgen. Fast det är ju bra också förstås. Då kan jag ju röja runt som jag vill och städa. Tänkte göra ett ryck imorgon när jag kommer hem från skjutbanan, om jag över huvud taget kommer ut dit så trött som jag är.

Hepp. Dags att slåss lite med disken medan jag väntar på att det ska sluta regna.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback