Gah! bloggpaus

alltså en paus som man bloggar på. Nu är det rörigt på jobbet. Det är mycket kurser hit och dit, det ska ställas in, skapas nytt och ändras lite i största allmänhet. Känns lite jobbigt när alla ska göra det på en gång. Det sätts igång kedjereaktioner som man helst hade stoppat innan.

Tyvärr verkar sviterna av helgen sitta i. Trött som attan och småyr. Blir inte långvarig idag heller. Eller ja så säger jag ofta men ändå är klockan 17 eller mer innan jag kommer härifrån. Det blir i alla fall inget skytte idag. Fått nog av det på ett tag nu.

Istället ska jag ta och ringa mamman som fyller år. Vilket påminner mig om att jag ju skulle köpa en liten present. Får nog traska ner till staden imorgon. Idag vill benen gå hem

Nu ska jag göra ett sista ryck och få bort alla papper från mitt skrivbord så att jag kan jobba sen ;)

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback