Gråtfärdigt, ynkeligt, moffande och shorts

Idag vaknade jag pigg som en lärka och var på jobbet i god tid. Dock har jag gäspat hela dagen och mina ögon har börjat trilskas igen. De har varit lite rinniga sedan jag bytte linssort men den senaste månaden har det varit lugnt. Idag slog det till igen helt utan förvarning. Det är som att någon vridit på en kran i vänster öga, det rinner liksom konstant.
För att se det hela positivt så skulle jag inte ha några problem med att spela gråtfärdig :) Jag har inte lyckats lista ut vad jag kan tjäna på det än.. men det kommer väl.

Träffade gamla bekanta på affären idag. Inte sett dem på ett bra tag.. kan det vara nästan ett år eller så. Trevligt men sorgligt att man inte ses mer när man ändå bor i samma stad. Ynkeligt är vad det är. Jag får väl initiera något slags fika eller nåt. Jag brukar ju vara bra på sånt.

Nu återstår bara en av dagens inplanerade aktiviteter. Moffandet av tacos. Och Maian har köpt någon intressant lokalproducerad tacosås. Det ska bli kul att testa.

Men först lite fönstershoppande på ellos. Jag behöver nya shorts. Basta!

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback