mötesöversvämmning och racertvätt

Jag tror det var farligt att ha en dags semester. Jag var mest yr på jobbet idag. Upptäckte att det var massor av saker som jag borde göra tills imorgon då det helt plötsligt svämmade över med möten och besök. Dagens plus var att jag hade glömt att jag fick äta utelunch alldeles gratis! Så gårdagens överblivna tacos står och väntar på mig i kylen på jobbet imorgon, vilket visade sig vara bra då sambon inte lagat någon stor omgång mat idag.

Denna vecka är det dags för schlagerextravaganza. Start ikväll då vi blivit spontant hembjudna till herrskapet disse och elli på chokladfondue (hörde jag ryktas om) samt schlager. Detta innebär alltså att jag och elli tittar intensivt, poängsätter allt och surar för att fel låt vinner medan pojkarna tittar, skrattar och pekar eller går och gömmer sig i datarummet för att de blir uttråkade. Men det brukar vara trevligt :)

Eftersom allt var så spontant och yrt idag så hade jag självklart glömt att jag bokat tvättid. Som tur var hade ingen bokat tiden före mig så just nu håller jag på och racertvättar så att jag ska vara klar till 21.

Lika bra att städa lite till medan jag ändå är i farten :)

*poff*

Kommentarer
Postat av: maria

http://ladiesmafia.mylava.net/

Kom in och umgås med oss !

Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Oj, raca lite försiktigt bara! Inte nyttigt att vara för nyttig;) Ses i morgon!

2008-05-20 @ 22:24:40
URL: http://absolutguldkant.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback