produktivitet, förberedelser och inköpslista

*pust*

När jag lyckades bli pigg blev jag sådär superproduktiv. Pappren är sorterade, disk diskad, tvätt vikt, återvinning utburen, mat lagad och uppäten (det blev förresten jättebra, kött i ugn är numera ansett som superlätt :) ) golv i alla rum dammsugna och fröken cissis blommor vattnade(dock inte mina egna).

Nu återstår bara förberedelser för imorgon. Jag ska plocka fram kläder och min större handväska, eventuellt laga frukost redan nu och ha med på tåget så jag slipper gå upp så hiskeligt tidigt. Vi åker 7.32. då brukar jag ju vanligtvis äta min frukost så det kanske blir lagom.  Jag är inte alls trött nämligen så det är liksom ingen idé att försöka sova redan. Ska ut med vovven en sväng nu också innan sängdags. Han kommer bli så glad när han inser att det regnar ute och att han inte får sova i mattes säng sedan. Just nu sitter han intet ont anande i mitt knä och suckar menande.

Bäst att sätta lite fart. Måste ju skriva något slags inköpslista också så jag inte handlar planlöst. Sambon frågade mig om det var något särskilt jag skulle köpa, när jag sa nej så tittade han bestört på mig och sa att jag måste ha en plan. "annars kommer du ju bara hem med 3 par skor och 5 tröjor igen" . Jag har faktiskt en plan denna gång! det ska tittas på: skor, vårjacka, shorts och Bh, inte nödvändigtvis i den ordningen men ändå.  Så jag hoppas han överlever.

dags för hunden och regnet *uff*

sov gott
*poff*

Kommentarer
Postat av: Maian

Är detn nåt FEL på 3 par skor och 5 tröjor???? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback