vinter & flyttpanik

Usch. Vaknade upp imorse och insåg att det är en vecka kvar tills vi flyttar. Vaknade även med sviterna av en hård vecka som innebär bland annat träningsvärk och lite huvudvärk.
Således har inte min expresspackardag blivit som jag tänkte. Men lite framåt har vi kommit. Vi har packat en hel del proslin och efter min lilla datapaus så bär det av in i badrummet för att se om jag inte kan slänga hälften av grejerna där inne.

Jag tror att vår hund insett att vi håller på med något ovanligt så han är helt hispig när man närmar sig hallen och skor. Jag misstänker att han tror att vi ska lämna honom. Fast just ligger han i sin korg bredvid mig, nypromenerad, mätt och belåten.
Då är han som allra sötast.

Det började snöa igår! Woho! I lööööv snow. Satt hemma hos vännen my igår kväll och spanade ut genom fönstren och såg det singla ned. Vi ägnade oss åt välbehövligt ingenting och frammåt ett-tiden så traskade jag och vännen snjodis hem i den ganska tysta novembernatten och spanade efter sateliter medan vi försökte få snön att knarra under våra skor. Det hela gick sådär :). Väl hemma somnade jag som en sten och vaknade till en vit vintervärld. Hade det regnat kan jag lova att packningen gått ännu sämre. Snö och solsken är underbart efter en månads mörker och regn. Eller vad säger ni?

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback