eftermiddagssvammel

Idag är den stora frågan om man bör äta eller inte. Jag har nog de senaste dagarna inte alls varit så snäll mot min mage. Den protesterar och just nu verkar den ha en allmän blockad på intag. Jag är inte det minsta hungrig utan har mest ätit för att energin tryter.

Just nu tryter det mesta och jag tänker maxa min flextid och gå hem tidigt idag. Jag har inga arbetsuppgifter som väntar, det ringer ingen och inga mail kommer det heller. Känner mig lyckligt lottad som har så bra arbetstider.

Kollegan är hemma med förkylning så jag passar även på att slå på musik. Jag brukar ha det tyst eftersom man aldrig vet när det ringer eller om man får besök när vi delar rum. Nu poppar jag Timbuktu för hela slanten.

Dags att göra ett sista ryck innan hemgång.

*poff*

Kommentarer
Postat av: dils

har du hört Timbuktu & Dregens släpp på Pirate Bay? ForKaffet-SE-CDS-2008-TPB" rel="nofollow">http://thepiratebay.org/torrent/4406939/Timbuktu-TackForKaffet-SE-CDS-2008-TPB. najs :D



Snygg minimalistisk blogg föresten! (men får fortfarande inte rss att funka...)

2008-10-29 @ 15:48:44
URL: http://dissiminator-fragment.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback