flyttpyssel

Eftersom det var ett tag sedan jag flyttade sist så har man glömt hälften av det man behövde göra. Däremot har jag vetat att jag behövde göra en massa saker och det har stressat mig aningen mycket. Så idag tog jag semester, sov ut och skred till verket.

Adressändring check! El beställd (snart iaf ska bara skicka in pappren), tillträde till lägenheten innan den 1/12 fixat, och slutligen fick vi även svar på hur vi gör med telefonen för att flytta med nummer och liknande. Det som är kvar nu är att beställa telefon och bredband. Men vi har bestämt vad vi ska ha så det är bara att göra :)

Vi hann även med att köpa delar till bilen så att den äntligen kan få grönt på besiktningen. Vi handlade mat och tankade samt gluffsade i oss lunch på stan. Och nu är jag helt slut. Ska inte göra för många knop mer ikväll för imorgon väntar mer jobb.

Det mesta jag vågar mig på idag är nog att börja riva i min garderob. Jag börjar dock få slut på flyttlådor. Hoppas att svärmor har hittat några måndagsex på sitt jobb som hon lovade.

Men först lite av mitt "healingte" dvs. min hemmagjorda brygd med whisky, en liten smörgås och kanske lite SG Atlantis.

*poff*

Kommentarer
Postat av: Maia

Tryter flyttlådorna har jag ett gäng i källaren. Bara jag får tillbaka dem så får ni alltid låna....

2008-10-24 @ 22:44:19
Postat av: Snjodis

Enligt ÖoB:s hemsida har de flyttkartonger för 17kr/st. Som ett litet tips. Fast jag ser att Maians erbjudande nog är mer ekonomiskt. =)

2008-10-25 @ 05:56:20
Postat av: wizkaz

tack mina vänner för bra tips. Maian jag hör av mig om jag får akut brist.. och det är det nog risk för snart :)

2008-10-26 @ 11:27:10
Postat av: dils

Även vi har flyttlådor i plural, bara att låna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback