tidsoptimist

Jag erkänner!

Jag har en oförtrytlig tilltro till min förmåga att hinna med saker. Det är inte alls kul att komma hem varje fredag och se veckans diskberg. Något som jag egentligen borde göra varje dag eftersom det skulle göra det hela mycket enklare men som jag helt enkelt prioriterar bort eftersom det alltid finns något roligare att göra.
Jag har av ren planeringsmässighet bokat upp mig på ett par heldagar på friskis under hösten för att jag ska veta i förväg när jag ska stå. Vi hade en massa luckor och jag föredrar att ha ett schema färdigt utan en massa luckor som man blir påmind om varje vecka. Dock har jag upptäckt att jag inte har en aning om när jag ska hinna packa för vår flytt så jag tror att jag måste slingra mig ur dessa helgpass på ett eller annat sätt. Just idag är det för sent men de nästkommande borde nog gå.

Sitter alltså på friskis och bloggar. Det har faktiskt varit fullt upp här tills nu. Jag hoppas dock att det blir lite lugnare i eftermiddag. Men nu är det dags och gå hem och äta.. om tidsoptimisten hinner det vill säga.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback