bra och dåliga beslut

Beslut kan vara bra och mindre bra. De kan vara triviala eller livsavgörande. Mitt bidrag till dagens beslutshög var av den triviala världsliga sorten och både bra och dåliga lite.
Jag gjorde ett sällsynt dåligt beslut och chansade på att det inte skulle regna när jag gick hem vilket slutade med blöta tår och en genomregnad jacka. Mitt bra beslut bestod i att låta bli att tvätta idag eftersom det skulle innebära att jag fick springa fram och tillbaka i ösregnet. Jag hann ändå tvätta det viktigaste igår.

Ett annat lite halvdåligt beslut var att köpa hem chips. Jag var ruskigt sugen och kunde inte låta bli. Jag har sambofritt ikväll så jag tänkte se en gammal film eller två och njuta av att inte bli avbruten. Så jag tyckte det var ett bra beslut ändå.

jaja.. jag och mina Ilandsproblem.. nu funkar inte önskelistefunktionen på ellos heller.. suck.. jaja bäst att tweeka firefox lite och se om det hjälper

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback