gamla bekanta och fönstershoppa möbler

Ja visst kan man fönstershoppa möbler tänkte jag. Efter jobbet gav vi oss iväg, sambon och jag och tittade på köksmöbler på mio. Vi hittade en del fina som vi faktiskt kunde tänka oss. Nästa steg blir att  ta en tur till ikea också och se vad de har för intressant. Sedan får vi jämföra priser och mäta så att grejerna får plats i nya lägenheten. Tidsintervallet på det här projektet är dock ca 3 månader så det tar nog ett tag innan det blir färdigt, men tills vi flyttar hoppas jag ju.

På vår parkering här ute precis innan vi skulle åka så träffade vi på gamla bekanta. Amie, Björn och lilla underverket Clara som inte alls ville sitta still i stolen var på nostalgitur på studentområdet och blev nog lite glada att se bekanta ansikten. Det är ju inte så ofta de är i de här trakterna så det var kul att se dem även om det blev fem minuters kallprat vid bilen.

Nu ska jag snart få besök så det är bäst att sätta lite fart

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback