om att handla

Det är så varmt att man nästan smälter bort.. vilket i mitt fall inte gör särskilt mycket. det får gärna försvinna ett kilo eller 3.

Jag har i alla fall hunnit gå en väldans massa idag. Promenader både lite hit och dit. Och jag har nästan helt lyckats undvika shoppingspektaklet i stan. Ska dock våga mig iväg till maxi för inhandlig av frukost om en stund.. men då har nog de flesta åkt hem så jag förväntar mig ett lugn.

Tänkte titta efter om de har några billiga bra dvd:er. det är bara massa skräp på tv och filmerna startar antingen precis nu eller sent delux.. och sent delux ja.. det är ju liksom sovdags för mig då. är redan hysteriskt trött men får försöka hålla mig vaken i några timmar till. Hoppas att en film kan hjälpa.

Imorgon ska jag dra igång projekt rensa papper, vilket behövs då vårt datarum/kontor inte innhåller särdeles mycket annat.
Vet jag om de har några billiga pärmar på maxi.. förmodligen inte. Men jag har nån slags rabattkupong eller gratis gåva eller nåt som jag ska utnyttja. Om jag kan hitta pappret förståss. :)

Nu mer promenad.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback