vårskrik, flum och lite pyssel

Det är så bra väder så jag nästan skulle utbrista i en vårskriksserenad a la Ronja om jag inte vore så illa hes. Folk går i t-shirt och shorts medan jag avundsjukt ser på eftersom jag inte är så våghalsig när jag inte är riktigt frisk.

Hälsomässan var ungefär som väntat. Lite för flummig för mig men vi hittade ett stånd som sålde egentillverkad tvål som doftade ljuvligt så det fick bli en liten fin sådan. Sedan hittade jag "Tao enligt Puh" bland reaböcker i ett annat stånd. Jag motstod frestelsen att bli övertroende på aloe veras läkande kraft och drunknade istället i dansuppvisningen av gruppen "Transparent Blanche". De impade stort på oss båda två och bara deras uppträdande var värt inträdet.

Nu efter ett ohälsosamt intagande av hämtmat från Max så tänkte jag inte göra så mycket mer idag. Kanske leka lite med mina scrapbooks eftersom jag känner mig lite pysslig.

Imorgon blir det utflykt till plantagen med fröken C.

Trevlig kväll allihopa

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback