film

Ikväll ska jag inte göra mycket alls. Laga en matlåda och förbereda för morgondagen innan jag tänker försjunka i kvällens film. Om inte sambon lägger in veto på den iofs. Det blir oerhört tjejiga How to loose a guy in ten days. Igår slötittade vi oss igenom Librarian 2, hiskelig äventyrsfilm med en av killarna från city akuten. Han skulle hållit sig till det ;)

Men först ett max 16 minuter långt telefonsamtal till mamma. Och nej jag har ingen tid att passa men telefonen stänger av sig själv efter 16 minuter. Vi ska köpa ny bärbar telefon till helgen.. eller imorgon om vi kommer iväg i tid.

trevlig kväll

*poff*

Kommentarer
Postat av: Maian

Fick du inte se den har jag den på dvd.



Matthew McConaughey är teh hot. =)

2009-08-12 @ 23:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback