om mat

Befinner mig hos svärföräldrarna. Väldigt lugnt och skönt. Igår lagade jag och sambon födelsedagsmiddag till svärmor som var mycket nöjd. Både med resultatet och att hon slapp laga själv. Jag misstänker att vi får göra sånt oftare framöver.

Idag är planen eventuellt en auktion, lite minigolf och tja.. sen får vi se. Vi måste ta oss hem i bra tid också. Måste skaffa oss matlådor för måndag. Det finns liksom ingen chans att hinna äta ute på måndag då hela området runt högskolan kommer att krylla av studenter. Jag räknar inte med att kunna äta ute på 3-4 veckor innan lugnet har lagt sig och folk kommer in i sina rutiner. Sedan är det ju billigare med matlådor så det är ju något jag egentligen siktar på varje dag.

På tal om mat så ska vi nog ordna lite frukost. Trots gårdagens trerätters så börjar det kurra lite i magen.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback