semestern är visst slut nu

Jobbet har verkligen dragit igång på allvar. Alla är tillbaka från semestern och vill ha saker gjorda. Och jag försöker som vanligt göra allt klart så fort jag bara kan. Och hittills går det bra. Skönt. På något vis inbillar jag mig att det går bättre och bättre för oss med att få saker gjorda i tid och att det är "mer" rätt än när vi började. Det känns bättre.
Vi fick två nya kollegor idag. Trevligt, men vi börjar bli många nu. Det är lite trångt i lunchrummet. Kollegan K hade tillverkat ny tävling dagen till ära men jag ska sova lite på det innan jag svarar.

Igår fick vi äntligen tacos efter några veckors väntan, det var gott och trevligt. Det var nog bra med lite sommarlov, så att man får längta lite. Så är det nog med alla relationer. Man måste vara isär lite för att verkligen uppskatta tiden man har tillsammans. Men vi uppskattar nog tacos för det mesta.

Idag blir det lite handlande och sedan slöa lite. Jag har trots 3 veckors mjukstart inte vant mig vid att gå upp tidigt så jag börjar redan bli trött. Får skärpa mig och sova tidigare. Sömn necesse est.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback