Sent och tidigt

Är oförskämt pigg trots en mycket sen men mycket trevlig tacokväll. De andra har semester/är lediga av andra skäl så jag tänkte att jag kunde offra mig. Dessutom får jag så mycket energi av mina vänner så att det gör det lätt att gå upp.
Misstänker att vännerna liksom sambon och vovven just nu ligger och snusar som bäst. Det skulle jag gjort om jag var ledig.
Det var många ämnen som avhandlades igår, vi förfasades bland annat över dagens mode och tvingades inse att det faktiskt kanske är vi som är lite äldre än vi trodde. Det är ju faktiskt så att vi just därför också är aningens klokare och kanske lite mer praktiska ;)

Jag sitter och väntar på mitt frukostägg, det var inte riktigt läge att förbereda frukosten när vi kom hem vid 2 så jag ligger nu lite efter i planeringen. Just nu är jag dock ganska glad att vi har pulverkaffe till nöds. Det är så onödigt att brygga 2 koppar när jag bara dricker en halv.

Nej nu får det vara färdigt. Målet denna veckan är att åtminstone en dag komma in till jobbet före 8.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback