thank the gods, friday is here

När man är såhär seg och sliten så är det gött att det är fredag, och därmed lördag inklusive sovmorgon imorgon. Fast jag ska försöka gå upp i god tid för jag ska inta staden och systembolaget före alla andra galningar imorgon. Matfestival i all ära men det blir så hysteriskt. Tidigt får det bli och sedan hem och softa resten av dagen.

Jobbet går i alla fall som en dans. Idag var det lugnt, nolleföreläsningsdag och allt. Lite småsaker har det ju varit men inga mail låg kvar i inboxen när jag gick, kändes riktigt bra.

Har städat och pysslat lite sedan jag kom hem, nu lagar sambon fredagsmiddag som jag ska inta och sedan har jag bara kvällspromenaden kvar innan jag ska stupa i säng.

Låter som en helkväll eller hur ;)

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback