långa dagar, ingen soffa, dock finnes blogg

Fortfarande ingen soffa, jag väntar otåligt på sms från mio. Vill ju ha den innan helgen helst. och absolut innan nästa helg! De sa ju denna veckan så har den inte kommit på fredag så får vi nog gå ner och fråga var den är.

Idag är läget trött efter en lång kväll igår med julmiddag. Dock var det hela mycket trevligt, vi fick en tenta i "D-husetkunskap" :) Mycket spännande! Alla fick priser så jag kom hem med en termos.

Imorgon väntar ytterligare en lång dag då jag är vek och inte kan tacka nej när människor i nöd behöver mig, en talang jag ärvt av min käre far. Imorgon kväll ska svingas klubba, föras talarlista och rotas bland handlingar. Dvs jag ska agera talman åt kårfullmäktige. Jag siktar på ett mycket kort och konsist möte.

Dagens glädjeämne var vinterstudiobloggen som såg till att jag låg dubbelvikt över mitt skrivbord en stund i eftermiddags. Även ni som inte är sportfånar kan ha behållning av att läsa
dagens långa inlägg av Jonas Karlsson. Speciellt roligt för er som tycker om flytande tyska :)

Nu ska jag leta upp min kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback