lyckligt grundlurad!

Jag har under hösten bävat och vetat att kollegorna skulle trixa till något när jag fyllde år. De senaste dagarna har jag funderat på när de hade tänkt sig detta och varit mycket duktig på att uppdatera min kalender.
Så kom dagen idag och jag blev rejält överraskad.

Min kollega R hade satt mig på att vakta en tenta en stund på lite udda tid, i sig inget ovanligt, vi skulle hämta upp studenten utanför men där fanns ingen så vi gick vidare till lunchrummet, varför förstod jag inte riktigt och det tog en stund innan polletten trillade ner.
Där inne väntade ett alldeles rosa barnkalas med McDonaldslunch :), ballonger, girlander, servetter och hela kittet. Jag har blivit sjungen och hurrad för. Så fint var det. Det kommer nog en och annan bild på mig i finfin lånad prinsesskrona, även den rosa. Självklart fick födelsedagsbarnet ett happy meal med tillhörande leksak.

Sedan fick jag även fin present, en kosta boda skål, lägger upp bilder på den med när jag har kommit hem och fyllt den med godis :)

Nu sitter jag här med kontoret dränkt i ballonger och myser.

Tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback