resumé

Att vakna utsövd en lördag är nog det bästa som finns. Det är i alla fall något som jag för tillfället värderar högt, speciellt när min plan med att lägga sig tidigt endast fungerade två dagar av fem. Dock har det varit en bra vecka trots brist på sömn.

Måndagstacos avhandlades hos fröken N som(alltid) bjöd på innovativ efterrätt, gottgott. På tisdagen lyckades jag hinna med en hel del och ändå komma i säng, go me!. Det blev både fika med E och en timmes telefon med S samt ett besök på Mio där vi provsatt
den här som kommer att ta plats i vårt vardagsrum i nästa vecka. Tidig julklapp från svärföräldrarna i form av soffbidrag. Tack och bock!
Onsdag bara försvann, tror inte jag gjorde nåt alls, men i säng kom jag. Torsdag var veckans motionsdag. Tvättid och springande i trappor, tyvärr hann jag ju inte allt eftersom jag förra helgen bytte massa gardiner och dukar så det blev en massa extra tvätt. Ska köra några maskiner imorgon igen eftersom tvättunnan fortfarande är full! varför har vi så mycket saker?
Igår var en extra bra dag, vi var på personaldag här och fiick en superbra föreläsning av en lokal psykiater(N du skulle ha gillat detta), vi fick mycket god mat och sen grupparbetade vi på eftermiddagen. Givande tyckte jag i alla fall.
Väl hemma blev det fredagsskräpmat och Eureka. Alldeles lagom.

En annan bra sak med veckan är att Skidskyttesäsongen börjat och det finns mycket att se på TV.. det var nog det jag gjorde i onsdags förresten ;). Idag är det skidskytte på TV större delen av dagen. Huzza!! Bara så ni vet är jag kanske inte kontaktbar ;)

Ha en bra lördag

Kommentarer
Postat av: e

Åh! fin soffa, den kommer passa jättebra hos er

2009-12-07 @ 08:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback