tvätta superbra?

Att ha tvättmaskin i lägenheten är superbra har jag bestämt. Så bra då.. att jag faktiskt har en :) Det allra bästa med den här maskinen är att den också torkar tvätten. Det i sin tur betyder att vi numera inte behöver traska iväg till tvättstugan så ofta, vilket är väldigt skönt för man blir ganska trött av att springa fram och tillbaka när man bor på fjärde våningen. Jag kör premiärmaskinen just nu så jag hoppas allt funkar *håller tummar*
Om inte så lär ni höra om det ;)

*poff*

Kommentarer
Postat av: vikka

Hejsan. Det dära låter super bra. :)





Vill du ha fler besökare till din blogg?

http://www.viraltrafik.se/?vikka

Kan du registrera dig o få fler. Tro mig det hjälper, jag gjorde det. vill du veta mer så kan du gå in på min blogg, där finns det en länk som heter: få flerbesökare till din blogg.

Förtstt blogga o skriv.

Kram:)

2009-02-22 @ 16:11:13
URL: http://vikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback