Dagens steg

Så var det dags för ett nytt inslag i bloggen. Jag har äntligen kommit igång med min julklapp från arbetsgivaren dvs. stegräknaren. Det är ju inte elitträning direkt men man måste ju börja någonstans. Jag tänkte att om jag lägger ut hur mycket jag går varje dag så kanske det blir en liten sporre till mig själv.
Här har vi alltså dagens steg: 13065.

Det tycker jag var en ganska ambitiös startsumma. Vi får se hur mycket det kan bli imorgon. Troligtvis inte lika mycket.

Nu ska det hysteriskt myckna tacosen i min mage få sällskap av lite saft. Det känns alltid bättre med lite vätska :)

För övrigt var det alltså säsongspremiär på tacosen efter alla helger. Gott och trevligt som vanligt. Fast vi bara var 4. Nästa vecka kan det hända att vi ska vara här så jag får lägga på ett kol i mitt städande. Hur nu det ska gå när det är sport på tv hela helgen igen.  Vintersport ftw!

Nu sussa
*poff*

Kommentarer
Postat av: Thurz

13065! damn det är ju mycket. You go girl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback