energi eller inte..det är frågan

Sådärja.. då var även denna helg till ända. Jag är tröttast.. så det så. Efter inte alldeles jättemånga timmars sömn stretade jag mig upp vid 7 imorse för att tvätta. Och tvätta har jag gjort för glatta livet. All min gamla handtvätt som säkert legat ett bra tag nu har blivit ren och fin. Det är konstigt vad energi man har en söndagsmorgon. Mindre konstigt är det däremot att energin börjar tryta när det är söndag kväll.
Imorgon börjar en ny vecka, det ska införskaffas och inmundigas tacos. Gött. Både rent matmässigt och skönt med goda vänners sällskap. Att alltid ha måndag med guldkant gör veckan lättare att uthärda.

Nu ska mina fötter få lite välförtjänt guldkant i form av ett bad och sedan ska även resten av kroppen få sin vila.

Ha det

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback