god jordnötssås är underskattad

Att äta ute på fredag är riktigt trevligt. Speciellt trevligt är det att min favoritthairestaurang åter öppnat efter sin sommarstängning. Jag har äntligen fått mig lite mumsig jordnötssås, det var riktigt länge sedan. Vi var inne i Gällivare efter fjällvandringen och hittade en asiatisk restaurang och jag hoppades på något riktigt gott men deras satay var en spännande blandning som såg mer ut som wok och jordnötssåsen var bara fet utan ett spår av nöt. Förra veckan tror jag vi var på thai house och deras sås må vara god men thai thai is the shit.
De hade dessutom gjort om menyn, jättefin var den, vilket jag även passade på att säga. Man borde göra sånt oftare.

summan av kardemumman är alltså: jordnötssås ska vara god och ätas på thai thai.

Nu kaffe och glass.

Ha det gott

*kram*

Kommentarer
Postat av: Stina

Thai thai är definitivt klass


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback