hallå i smältugnen

Är för närvarande lite frånvarande. Befinner mig på pistol-sm ute på skjutbanan mest hela dagarna. Jag kan meddela att vi ute som inne har en stekande temperatur på 30 grader och vindar på hela 0 meter per sekund. Dvs ingen vind alls. Vi står i en smältugn och idag sinade brunnen :) På plussidan är att man inte hinner ha tråkigt och eftersom jag står ute så blir jag solbränd. Alltid något.

Pratade med stackars mamma. I onsdags slogs telefon och internet ut och idag toppen av min älskade gran samt parabolen. Det blixtrar ganska friskt hemhemma och det har det alltid gjort. Det är ju inte första gången det händer men alla grejer på en gång har vi nog inte varit med om. Så mamma och pappa grillade och försökte underhålla varandra. Hoppas de får ordning på det.

Vi försöker skruva ihop våra nyinköpta möbler mellan varven. Än så länge är 2 av 6 stolar sammansatta. Resten av grejorna står i kartonger på golvet. Jag hoppas vi hinner med det innan måndag för då får vi besök och jag vill att det ska vara fint. Vi får väl se vad vi orkar.

Nu orkar jag i alla fall inget mer. Det är dags att krypa i säng när man ska gå upp kl. 5. Jag har sagt det förut och säger det igen. Skyttefolk är ett helt tossigt släkte som tycker det är ok att börja tävla 6 på morgonen! Det värsta är ju att ingen vet vem som kläckt den underbara idén.

ha det
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback