hundlös och packpanik

Det är allt lite tomt. Igår skeppade vi iväg hunden på "semester". Vi kan ju inte ta med honom till fjällen så han är på mellanlandning hos svärföräldrarna ett par dagar innan han och polaren Otto får åka på pensionat. Så det var ingen vovve som behövde gå ut igår kväll. Ingen vovve som kom och buffade in sig under täcket nu på morgonen och det kommer inte tittas med några bedjande ögon vid frukostbordet. *suck*
Han är ju min lilla bebis, det är bara att erkänna.

För övrigt igår så åkte vi ner till stan och spenderade ännu mer pengar i fritidsbutiken(jag kommer bli ruinerad). Det blev regnbyxor som går att vada i, tur för oss var de på rea annars hade det blivit dyrt ++. Vi sorterade även upp lite mat och jag har börjat pilla på en packlista för mig själv. Frågan är bara hur jag ska få i allt i ryggsäcken. Den är visserligen ganska stor men jag undrar ändå.

Det är lite mer saker kvar att köpa, måste ha en sportbh att traska runt i, ska lura med mamma till stadens underklädesbutik när hon kommer på besök idag. Sen är det lite annat smått och gott. Och så ska jag lägga upp mina byxor, annars blir det till att vandra i sparkdräkt :)

Men allra först ska jag nog leta reda på lite frukostkaffe. Tror det behövs trots att det inte regnar idag.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback