ode till vännerna

Tack vännerna för att ni smyger till mig hälsningar på bloggen.
Tack till er som alltid säger god morgon om dagarna på msn (och som pladdrar på hela dagarna) det lyser upp den gråa världen.
Till er som skickar uppmuntrande sms bara för att och till er som skickar roliga länkar jag kan förströ mig med.
Till gamla bekantingen som jag möter på vägen till jobbet titt som tätt, alltid med ett leede så att man själv blir glad.
Till tacovännerna, det är nästan så jag ångrar sommaruppehållet :), det behövs mer gapskratt.
Till de hjälpsamma vännerna som skjutsar hit, vattnar blommor dit och promenerar hund i ur och skur.
Till de tålmodiga vännerna som alltid dyker upp med en kram när det behövs.

Vad gjorde jag utan er?!

Imorgon är det fredag och helg och massor av vänner är inplanerade varje dag :) Hurra!

nytt wizkazordspråk: friends are a girls best friend!

*poff*

Kommentarer
Postat av: Maian

...den som har flest vänner när han/hon dör vinner! ;D

2009-07-23 @ 19:36:19
Postat av: Grefven

Åh, tack ska du ha själv. För att du lagar så bra tacos, skrattar när jag fånar mig, rodnar när vi drar fräckisar & säger könsord. Tack för att du aldrig blir sur när jag somnar i soffan och nästan missar hela tacosen. Nu när jag tänker efter saknar jag oxå tacosen :) Det är bra med lite uppehåll så tycker man det är roligare sen! Kram påre komps :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback