sista gången

Sitter på friskis för tredje gången denna vecka men också sista gången på ett tag framöver. Det känns ganska bra faktiskt. Det är lite långtråkigt idag bara eftersom det inte är något folk här. Det var det inte igår heller. Men det hade jag räknat med. Skolavslutningshelger är oftast lugna. Det hade varit en riktigt bra dag att gå och shoppa på igår eftersom det hade varit ganska så dött i affärerna.
Förhoppningsvis dyker det dock upp någon slags typ av shopping på tisdag på vår personalresa. Vi har blivit tillsagda att ta med reskassa :) Jag och kollegan K har ett par små gissningar kring vart det bär hän. Men vi får väl se. Trevligt lär det bli i alla fall. Det är så skönt att ha en så bra arbetsplats.
Ska bli skönt att gå hem sedan och bara softa resten av dagen. Tyvärr verkar det ju inte vara nåt på tv ikväll heller så det får nog bli
ett mord till :)

Ska sysselsätta mig med något mer quiz på nätet. Jag har redan gjort mina vanliga ärenden.

Ha en bra lördag!

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback