Båt?

Så var det helt plötsligt söndag. Det känns inte som om jag hinner göra någonting längre, men bevisligen så måste jag ju göra någonting för annars skulle jag ju ha tid till annat? Lite moment 22 över det där.

Idag har jag tagit itu med lite tvätt och så har vi varit och spanat på vår båt. Eller ja.. sambons båt. Jag avsvär mig ansvaret för den men jag kan tänka mig att åka med nån gång. Just nu är han i full färd med att syna seglen på vardagsrumsgolvet. Det blev tyvärr inga bilder för kameran var inte laddad.

Apropå laddad så håller jag på att ladda upp för månadsskiftets stora aber.. betala räkningar. Vad det är tråkigt.. måste vara därför jag alltid gör det nästan för sent.

Ska leta kvällsmat också. Man blir hungrig av att klättra på båtar.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback