onödiga kändisar

Igår på veckans tacoafton myntade vännen herr Grefve det i alla fall för mig nya uttrycket "onödiga kändisar" när reklamen för nya robinson svischade förbi i rutan. Egentligen har han ju alldeles rätt. De är ju inte kända för något nödvändigt. Det är ju faktiskt en helt annan sak att vara känd för att ha uppfunnit något revolutionerande som glödlampan (som f.ö. är på utdöende).

Jag ska nog försöka hitta på en ny varaktig kategori till bloggen innehållandes veckans onödigaste kändis. Jag börjar idag med den onödigaste jag vet : Linda Rosing.
Varför jag ens vet vem människan är, är en gåta i sig. Ni som inte vet, ni har inte missat något och ni som trots allt vet vem hon är, sluta genast upp med det och ägna er åt något annat nödvändigare.. som att titta på när färg torkar.. det är roligare ;)

Jag ska ägna mig åt veckans TV-kväll

*poff*

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: haha ja det kan jag tänka mig! :)

Postat av: Snjodis

Hej min vän, vi har olika onlinetider. Du har fått mail och det vore trevligt att veta om u har möjlighet att närvara.



Ha det gott!

/Naima

2009-03-11 @ 19:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback