bland kändisar, båtar och youtube

Det blev en kort men samtidigt lång vecka. Först kändes det som att helgen aldrig ville komma och när den väl gjorde det så har den på sätt och vis susat förbi.
Vi har hunnit åka hem till mor och far och tillbaka hit igen. Hann träffa släkten riktigt mycket, i vanliga fall brukar sambon tröttna men jag tror det gick riktigt bra den här gången. Morfar och Morbror förhörde honom om båten i någon timme och vips så var kalaset nästan slut :)

Igår när vi kom tillbaka hit fann jag mig på oväntad kändisspaning. Vid intagandet av vår mycket onyttiga lunch på Max så skymtade jag Thomas G:son smaskandes hamburgare. Och lite senare på min lika onyttiga kvällsrunda på gårdens ica-butik träffade jag på lokalkändisen Flemming som hejade och diskuterade godsaker. Händelserikt eller vad tycker ni.

Aftonen spenderades sedan med youtube eftersom någon välmenande människa streamat avsnitt från en favoritserie. Sådant känns ganska lyxigt när det är tv-torka. Det är inte klokt så dålig tv-tablån är på lördagar. Till på lördag måste jag se till att ha minst ett mord(Midsomer alltså) i beredskap.

sambon med bror var ute på äventyr igår och kom inrumlandes vid midnatt. Idag mådde sambon mindre bra men de har i alla fall avfärdat till Årnäs för en kort båttur. Jag räknar med fred och ro i ett par tre timmar till :) Vovven var dock mindre glad eftersom han tycker att matte är tråkig och ville helst följa med.

Jag ska roa mig med lite städning idag för imorgon är det tacodags och vi blir kanske 5. Måste tänka ut efterrätt *fnula*

trevlig söndag på er!

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback