om att åstadkomma något

Fick lite städ och plock-mani när jag kom hem idag. Det var bra för humöret. Jag tog lite paus men ska ta itu med att sortera tvättberget i sovrummet också. Det är helt otroligt att vi lyckas skapa så mycket tvätt på bara två veckor. Det måste vara någon som traskar omkring och okynnes-smutsar ner en massa kläder.. och det är inte jag.

Sen svamlade sambon om att vi skulle gå och handla när han kom hem. Vi får väl se om vi hinner. Tiden springer iväg. jag har i alla fall förberett inköpslistan.

För att ytterligare späda på känslan av att jag åstadkommer något ska jag hädanefter försöka rapportera dagens steg lite oftare. Med start nu genast :)
Dagens steg (hittills): 10719

Inte så pjåkigt. och jag hävdar fortfarande att allt mitt traskande är träning.. så det så.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback