grått, trist.. eller tacos :)

Dagarna på jobbet blir allt gråare och tristare, eller åtminstone upplever jag dem sådana. Det är grått och trist väder, jag hinner inte göra nånting, går på massor av möten och mailboxen dras ständigt med ett antal saker som aldrig blir gjorda. Vart kom den stora dysterheten ifrån? Jag vill ha höstmys och glada skratt i korridoren. Det är ju så det brukar vara. Det måste vara något som hänt. Får börja en mindre utredning imorgon.

Sitter och väntar på mina måndagstacos, ska bara programmera videon för chuck så är vi redo att åka. Ikväll är det filmtacos istället för spion och mord-tacos. Femte elementet blir det. Spännande, har inte sett hela den. Ska göra mitt bästa för att inte somna ;)

Nu, dags att bända bort internet.. eller snarare mig själv från internet.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback