hemkommen

hemkommen efter blixtvisit hos föräldrarna. Fasters 60-årskalas avlöpte väl, massa god mat och jag fick äntligen se deras lägenhet, de har ju bara bott där i 5 år. Idag sov vi länge.. eller i alla fall jag och sedan kockade mamma och jag improviserad lunch med hemmaplockade äpplen i paj till efterrätt. Passade på att stjäla med mig en påse hem. Dessutom ska taco-vännerna få spännande efterrätt imorgon. Jag frågade mamma efter ett recept och det visade sig att en sådan rätt hade hon i frysen som hon mer än gärna skänkte bort. Nice

Nu ska jag leta kvällsmat för jag är småhungrig och försöka bota min huvudvärk som anföll för nån timme sedan.

Sedan blir det film. trean visar the Bourne Ultimatum. Har inte sett den än så jag tänkte passa på.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback