ljus i mörkret

Äntligen är det slut med överdrivet långa dagar för ett tag framöver. Deadline är passerad och jag kan pusta ut. Slutade dock inte riktigt så tidigt idag som jag tänkt. Jag fick upp ångan efter att ha grämt mig ett tag över en uppgift som jag dragit i långbänk men det blev riktigt bra till slut när jag mailade iväg mitt verk till kollegorna. Hoppas bara att någon mer än jag tycker att det blev bra. Vännen C hejade ivrigt på mig på distans i lund via msn. Tack för det vännen!

Sambon trixade ihop trerätters mysmiddag med vin till morden på tv och så var även denna fredag att räkna som lyckad. Jag eldade lite ljus och det är faktiskt mysigare så. Det ska vara ljus när det är höst och ruggigt.

Imorgon ska jag på fasters 60-årskalas. Det ska bli trevligt, förutom den långtråkiga bussresan dit förståss.

Nu är det dags att traska i säng annars kan det gå illa. Gammalt grubbelfia-ordspråk: En trött jag är en jag med tangentbordsavtryck i ansiktet.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback