semesterblogga

Jag tog en dag ledigt eftersom jag ska jobba imorgon. Min vecka måste innehålla minst 2 dagar helg så idag blir lördag och imorgon fredag.. eller nåt sånt. Idag sov jag tills jag vaknade av mig själv och fick ett bevis för att jag måste sova 8 timmar varje natt. Nästa vecka ska jag inleda operation i säng kl. 22, måndagar undantagna för då är det ju tacos.

Igår blev det trots veckans trötta torsdag riktigt kul för vi hade trivselträff på jobbet och tjejerna hade fixat gott fika och Buzz :) spela spel på jobbet är det inte alla som gör. Att sedan jag och kollegorna L och I sopade mattan med de andra gjorde inte saken sämre :)

Trots att jag utnämt dagen till helg finns det massor av saker att fixa med. Dags att sätta fart.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback