lost that loving feeling?

Fredagsmyset kom av sig lite. Visserligen blev det ett litet mord med choklad och bubbeljuice till men det här med att betala räkningar är ju inte så uppiggande. Visserligen är det mycket mer pengar kvar denna månaden än sist så det är ju bra men ändå.
En annan faktor som bidrar till att fredagskänslan försvann är att jag ska jobba imorgon. Vi har alldeles för mycket studenter som ska tenta så jag jobbar övertid. Vilket ju egentligen inte gör något bara jag får betalt. Sedan är det bara 3 timmar så det ska nog gå bra.

Morgondagen innebär också utflykt och frossande i möbler, tror jag nämnde det tidigare. När jag jobbat klart bär det av till Tibro för letande av fynd. Helst en soffa men även en skänk eller en bokhylla i ek eller furu skulle sitta fint. Förhoppningsvis finns det något kvar när vi kommer.

Nu blir det morgonförberedelser. Ska inte upprepa dagens missöde med att koka över gröt i hela mikron. Bara för att jag inte orkade diska en gryta så skulle den obstinata gröten prompt koka över. Vad är det för sätt liksom? :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback