vänner

Pratade lite med vännen M över nätet tidigare idag, välbehövligt. Ska telefonterrorisera vännen S om en stund, ska bara hitta kvällsmat först.
Kollade även så att vännen C kommer i ordning där nere i "nästan-danmark", det verkade vara lugnt.
Pre-föreläsningsfikade med vännen E, idag idkade jag varm choklad. Mycket gott i vårt nästan frostiga väder.

För övrigt ska visst "Vänner" bli film nu äntligen. Det är väl bäst jag sätter mig och kollar igenom hela sista säsongen. Har vara sett de 6-7 första avsnitten. Jag och avsked är ju ingen bra kombination. Men om jag vet att det fortsätter så ska det nog gå bra :)


Kommentarer
Postat av: Maia

...bölade av sista Vänner. Det kändes väldigt konstigt att det tog slut....=/

2009-09-29 @ 21:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback