Blocket är min vän

Jodå, det blev en tur för att köpa babymöbler igår. Vi kom hem med ett skötbord och en spjälsäng, precis sådan jag ville ha från Ikea, dock begagnad och av äldre modell men ack så mycket billigare och i fint skick. Tack blocket!

Skötbordet är redan inbaxat i sovrummet och fyllt med både babyprylar(det lilla jag hade) och annat. Det är snyggare än lådväggen jag hade på gång där i alla fall. Spjälsängen ska vi ju inte använda än på ett par månader så den ska förpassas till förrådet, när vi nu har tid att rensa det.

Nu surfar sambon barnvagn för fullt och vi har hittat lite alla möjliga modeller som vi spanar och mailar på :) Hoppas vi får napp snart så är alla de stora sakerna ur världen. Bilbarnsstol ska vi hyra på kss, de är tydligen bäst och billigast. Det är himla skönt att vi bor i en ganska "förspänd" del av världen där mycket är serverat. Ibland gillar jag det inte riktigt men just nu är det bra.

Nu ska jag leta upp tidsplan för att ta oss till tacos i grannstaden, har hört att herr grefve kör idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback