jag har en plan

Läget är segt. Det blev en lång dag men nästan allt hanns med. Har postat gratulationskort till min morbror som fyller 50 imorgon. Ägnat eftermiddagen åt mitt examensarbete och ska ägna en liten stund till åt det innan jag skickar iväg det till min handledare. Det känns som att jag nästan är nöjd med det senaste jag åstadkommit men det kan säkert rättas till massor. Imorgon ska jag få med mig mer uppsatser hem. Har bestämt att jag inte kommer att hinna läsa alla men målet är att ha läst minst hälften. Det tar ju två timmar per uppsats minst så kanske kan helgen resultera i 8-10 stycken lästa vilket kan läggas till de 5-6 jag redan har vilket i slutändan borde ge mig 13-16 stycken som *trumvirvel* faktiskt är mer än hälften.

Alltså har jag en ganska bra plan.

Resten av kvällens plan är att äta middag. Sambon är friskare och leker med grillen på balkongen. Sedan börjar TV4s nya serie om Sveriges historia. Den ska spanas in ordentligt. Idag handlar det i trevlig kronologisk ordning om forntid vilket passar mig ypperligt eftersom jag tycker om forntiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback