nakenhund

Är återigen ganska så trött. Det är dags att runda av dagen som tyvärr innebar lite för sen hemgång från jobbet men som ju ger mig 1 timma plustid att ta ut när man mest behöver den.. som vid nästa handledningstillfälle t.ex. Imorgon ska jag vara hemma och plugga. Börja ta av mina 50 timmar. Det är mycket att göra och det blir nog mest pluggande hela helgen.

Idag när jag kom hem möttes jag av en ofantligt ohårigare tax än den jag lämnade imorse. Han är så söt när han imiterar nakenhund ;) Det ska bli skönt att ha en lite mindre hårig period ett tag. Innan man trimmar dem så fäller de så hiskeligt. Det kanske hinner bli rent i lägenheten innan han hårar ner allt igen.

Nu är det dags för ännu ett glas vatten och en massa sömn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback