onsdagsfluff

Solen lyste idag med. Tänka sig. Det är nästan så man vågar tro att det faktiskt är vår. Tycker om solen, det är skönt att det är ljust. Det har blivit lite omställningar med kroppen bara. Den talar om mycket tydligare nu för tiden vad den vill och nu så fort solen har gömt sig bakom billingen så tycker min kropp att jag ska sova. Visserligen ska jag vila mycket men att gå och lägga sig innan klockan är nio tycker jag är att överdriva. Dessutom måste jag ta ut vovven en gång till innan sovdags.

Imorgon ska vovven trimmas och bli nakenhund :) Han blir så söt när han inte har nån päls kvar. Ska se hur vi löser transporten dit bara. Sambonverkar ha ådragit sig något slags influensaliknande och ligger och stönar i sängen. Förhoppningsvis är det inte magen som han befarar utan något annat. Jag har inte den minsta lust att bli magsjuk. Men förmodligen ska han inte gå till jobbet imorgon, det är nog ingen bra idé.

Jag ska ta itu med lite disk som står och gottar till sig i köket, den får inte bli för bekväm, då blir det aldrig rent. Och jag tycker om när det är rent ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback