invasion?

Nej det var bara tjocka släkten med tillbehör och barndomsvännen L som trillade in. 9 personer trängdes under eftermiddagen i lägenheten men det gick bra. Den nionde(hilda) tar ju inte upp så mycket plats.
De hade med sig förnödenheter för dagen så jag behövde bara koka kaffe :). Aktiviteter under dagen var; beundrande av Hilda, tittande i fotoalbum, fikande, lite promenad, mattillverkning och mer ätande samt att kusinernas tillbehör försökte spela golf på ps3:an, det gick sådär :)

Efter detta besöket var avklarat tittade herr grefve in och hjälpte sambon med motorcykeln och så fikades det lite till. När han åkte var det redan kvällen och jag höll på att somna i soffan. Tyvärr fick jag inte sova förrns efter 1 i alla fall.

Idag ska jag försöka tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback