nostalgi, höst och tacos

Sitter och pustar efter dagens promenad med ett glas av tant Is goda svartvinbärssaft som jag fick levererad för någon vecka sedan. Man blir lätt nostalgisk och får doften av sand, sjö och blöta mariekex i näsan. Det var mycket sånt när jag var liten.
Apropå det så ska jag nog göra en tur hem till mamma i veckan, passa på innan vi tar hem hunden för då kräver det hela mer planering. Veckan ska sedan avslutas i halvvägshuset med att fira svärmors födelsedag.
Nästa vecka drar hösten igång på allvar. När man jobbar på en högskola blir det lätt att man går efter terminerna och när terminen börjar är det helt klart höst.

Tänkte att vi skulle dra igång tacos nästa måndag också, vad tror ni vännerna? Jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Snjodis

Fick meddelandet, tacos nästa måndag låter toppen för mig. Hör av mig via telefon så får vi prata lite mer.

2010-08-22 @ 16:52:10
Postat av: Anonym

sand sjö o mariekex är för mig alltid sommarminnen! det var fina tider vi hade du!

2010-08-22 @ 20:25:05
Postat av: Maian

Tacos - yes! Försökt få tag i er just för det. Tror det är min tur - Grefven antydde det senast på Grefve-kalaset....

2010-08-22 @ 21:25:29
Postat av: lisen

varför syns inte mitt namn i inlägget ovan, om sand, sjö o mariekex...

det var iaf jag ´som skrev det...

kram lisen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback