lite lucia och sötsaker

Idag traskade vi iväg på luciaavslutning för sånggruppen.Hilda var inte på sitt bästa humör, lite trött och mammig och ville mest dreggla och slänga nappen på golvet. Men nu är det juluppehåll så hon kanske är mer sugen när det börjar igen.
Det var hur mycket barn som helst. Mest tomtar. Jag hade inte idst att skaffa nån utstyrsel till hilda. Den kan hon ju bara ha en gång i alla fall. Men hon fick ha fin klänning som hon fått av farmor. Vi är bortbjudna ikväll också så vi ska försöka att inte spilla lunch på kläderna. Jag tror vi försöker bäst genom att ta av dem :)

Vi var bortbjudna igår också och det blev alldeles för mycket sötsaker. Vet inte alls vad kvällen har att bjuda men blir det massa godis så får jag försöka behärska mig till en lagom mängd.

Just nu sussar hilda innan det är dags för mat, förhoppningsvis hinner jag äta min mat innan hon vaknar men det är aldrig något man ska räkna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback